Аннотация
В статье представлена информация о самостоятельных рабочих заданиях студентов при преподавании новейшей истории Узбекистана, одной из основ гуманитарного образования в высшей школе. Цель науки – формирование гражданственности и патриотизма, исторического сознания, обеспечивающего преемственность поколений, национальных традиций, исторической культуры народа.
Библиографические ссылки
Сагдиев А., Фузаилова Г., Ҳасанова М. Тарих ўқитиш методикаси. Тошкент: ТДПУ, 2008. – Б. 48-61.
Мирзиёев Ш. Эркин ва фаровон демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. –T.: Ўзбекистон, 2016. –14-б.
Rahmatullayev. M.A. «Masofaviy ta‘limning yetti jihati‖. - Toshkent, 2009;
Hamdamov R., U.Begimkulov, NTayloqov. Ta‘limda axborot texnologiyalari. Oliy ta‘lim muassasalari uchun. ОzME davlat ilmiy nashriyoti. - T.: 2010, - 120 b.
Рахматуллаева А.Р. Олий таълимда тарих фанларини ўқитиш методикаси” модули бўйича услубий қўлланма. Т., 2018. 56-б.
Ostonov O.O’zbekistonning eng yangi tarixi. (O’quv qo’llanma) T.: “Lesson Press” nashriyoti, 2022., 245 b.
Сагдиев А., Фузаилова Г., Ҳасанова М. Тарих ўқитиш методикаси. Тошкент: ТДПУ, 2008. – Б. 48-61.