Аннотация
Ushbu maqolada boshlang’ich sinflarda ingliz tili darslarida nutqiy ko’nikma va malakalarni rivojlantirishda o’yinlarning o’rni va ahamiyati haqida so’z boradi.
Shuningdek maqolada o’yin orqali til o’rganish bolalar uchun nafaqat zavqli va ancha samaraliroq ekanligi aytib o’tilgan. Maqola davomida mashhur olimlarning asosli fikr mulohazalari va izohlaridan keltirib o’tilgan.
Библиографические ссылки
Anikeeva N.P. Jamoadagi psixologik iqlim [Matn]: ilmiy nashr / N.P. Anikeeva. - M.: Ta'lim, 1989. - 223 b.
Bocharova L.P. Boshlang'ich va o'rta ta'lim bosqichlarida ingliz tili darslarida o'yinlar // Maktabda chet tillari. 3-son [Matn] / - 1996 - 27 b.
Vygotskiy, L.N. Maktabgacha yoshdagi tasavvur va ijod [Matn] / L.N. Vygotskiy - Sankt-Peterburg: Ittifoq, 1997. - 400 p.
Zenkovskiy V.V. Xristian antropologiyasi nuqtai nazaridan ta'lim muammolari [Matn] / V.V. Zenkovskiy - Klin: Christian Life Foundation, 2002 - 200 p.
Kolesnikova I.E. Ingliz tili darsidagi o'yinlar: o'qituvchilar uchun qo'llanma. [Matn] / I.E. Kolesnikova - Minsk: Narodnaya Asveta. - 1990 - 120 b.
Kuznetsova, L.V. Kichik maktab o'quvchisi shaxsining barkamol rivojlanishi: O'qituvchilar uchun kitob [Matn] / L.V. Kuznetsova - M .: Ta'lim, 1988 - 320 p.
Kulagina I.Yu. Rivojlanish psixologiyasi (tug'ilgandan 17 yoshgacha bo'lgan bolalarning rivojlanishi): 4-nashr. [Matn] / I.Yu. Kulagina - M .: Rossiya Ta'lim Akademiyasi universiteti nashriyoti, 1996 - 120 b.