MILLIY AN’ANALAR ORQALI O‘QUVCHILAR TARIXIY TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISH
PDF (Русский)

Keywords

milliy an’ana, tarixiy tafakkur, tarixiy xotira, milliy qadriyat, o‘quvchilar dunyoqarashi, vatanparvarlik, tarix ta’limi, pedagogik metod, urf-odat, marosim.

Abstract

Ushbu maqolada o‘quvchilarda tarixiy tafakkurni shakllantirish jarayonida milliy an’analar va qadriyatlarning pedagogik ahamiyati tahlil qilingan. Xususan, milliy marosimlar, urf-odatlar va udumlarni tarix ta’limiga integratsiya qilish orqali o‘quvchilarning tarixiy dunyoqarashini kengaytirish, ularda vatanparvarlik, milliy o‘zlikni anglash va tarixiy xotiraga hurmat tuyg‘ularini shakllantirish masalalari yoritilgan. Maqolada milliy an’analardan foydalanishning metodik yondashuvlari, ta’limiy ekskursiyalar, interfaol mashg‘ulotlar hamda multimedia vositalari asosida o‘quvchilarning faolligi va qiziqishini oshirish usullari ko‘rib chiqilgan.

PDF (Русский)

References

Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.

Xo‘jayev R. Pedagogika nazariyasi va tarixi. – Toshkent: Fan, 2015.

To‘xtaxodjayeva M. Tarix ta’limida innovatsion metodlar. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.

Saidov U. Milliy qadriyatlar va yoshlar tarbiyasi. – Samarqand: Zarafshon, 2017.

Hasanov A. Tarixiy xotira va milliy o‘zlikni anglash. – Toshkent: Universitet, 2019.