Аннотация
Ushbu maqolada yosh o‘qituvchilar faoliyatidagi metodik xatolar tahlil qilinadi va ularni bartaraf etish yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Maqolada pedagogik metodik xatolarning asosiy turlari, ularning sabablari va ta’lim jarayoniga salbiy ta’siri yoritiladi.
Shuningdek, xatolarni oldini olish va bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar taqdim etiladi.
Библиографические ссылки
Abdurahmonov, X. (2018). Pedagogik faoliyatda metodik xatolar va ularni bartaraf etish. Toshkent: O‘zbekiston Pedagogika Universiteti.
Islomova, G. (2020). Yosh o‘qituvchilarni malaka oshirish metodikasi. Toshkent: Fan va Texnologiya.
Karimov, T. (2019). Dars samaradorligini oshirish yo‘llari: nazariya va amaliyot. Samarqand: Samarqand Davlat Universiteti Nashriyoti.
Rakhimov, A. (2021). Pedagogik psixologiya va yosh o‘qituvchilar faoliyati. Toshkent: O‘qituvchi.
O‘zbekiston Respublikasi Xalq Ta’limi Vazirligi (2020). Maktabda metodik ishlar bo‘yicha qo‘llanma. Toshkent: Xalq Ta’limi Nashriyoti.
Sultonova, D. (2019). Pedagogik jarayonda xatolarni tahlil qilish va oldini olish. Toshkent: Fan va Ma’rifat.