Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalar tarbiyasida maktabgacha ta’lim tashkilotlari tarbiyachilari va ota-onalar o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlar, hamkorlik shakllari, tarbiyachi va ota-onalarlarning o‘zaro munosabatlariga yangi yondashuvlar, jamoa tarzida va yakkama-yakka holda ishlash shakllarini mohirlik bilan qo‘shib olib borish, keng aholi orasida pedagogik tadqiqot ishlarini tashkil etish tufayli bolalarni tarbiyalashda ijobiy natijalarga erishish ochib berilgan.
Библиографические ссылки
P. Yusupova. Maktagacha pedagogika. Toshkent. "O'qituvchi".
Xasanboeva O.I. va boshqalar. Maktabgacha ta'lim pedagogikasi Toshkent. Ilm -Ziyo.
Zunnunov A. Pedagogika tarixi // Oliy o'quv yurtlari uchun darslik. - T.: 2004.
Inomova M. Oilada bolalarning ma'naviy-axloqiy tarbiyasi. - Т.: Nizomiy nomidagi TDPU.
Hasanboyeva O. Oila pedagogikasi.- Т.: Aloqachi.
B.R.Djurayeva, H.M.Tojiboyeva, G.M.Nazirova "Maktabgacha ta"lim yoshidagi bolalarga ta"lim-tarbiya berishning zamonaviy tendensiyalari" - T.: O'zPFTTI nashriyoti.
XaMpoKynoBa, Ш. Э., & Тулишoв, Г. Р. (2023). ОИЛА-ИЖТИМОИЙ ЭКОЛОГИК ТАРБИЯ СУБЪЕКТИ. Results of National Scientific Research International Journal, 2(1), 291-296.
Zamonaviy pedagogik tadqiqotlarning ilmiy-nazariy asoslari Muhammedov A, To'raqulov DT.Nashiroti 2014
Didaktik ta'limni o'qitish metodikasi 2021. To'raqulov D, Musayev
Ta'lim muassalarida tarbiyaviy ishlar tizimiga innovatsion yondashuvlar Shirinov M, Najmiddinova S.