Аннотация
Ushbu tezis O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim muassasalarida kompyuter tizimlarini joriy etishning hozirgi holatini, xususan, fizika fanini o‘qitish jarayonida ularning qo‘llanilishini tahlil qilishga bag‘ishlangan bo‘lib, unda kompyuter tizimlari va raqamli texnologiyalarni ta’lim jarayoniga integratsiyalashning asosiy yo‘nalishlari, afzalliklari, muammolari va kelajakdagi istiqbollari ko‘rib chiqiladi, “Raqamli O‘zbekiston — 2030” strategiyasi doirasida qabul qilingan qonun hujjatlari va amaliy chora-tadbirlar tahlil qilinadi, fizika o‘qitishda simulyatsiya dasturlari, masofaviy ta’lim platformalari va raqamli infratuzilmaning o‘rni alohida e’tibor markazida bo‘lib, tadqiqot natijasida kompyuter tizimlarini yanada samarali joriy etish bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqiladi.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi PF-5847-son farmoi,
Toshkent axborot texnologiyalari universiteti, Raqamli ta’lim texnologiyalari bo‘limi haqida ma’lumot,
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-oktabrdagi PQ-4851-son qarori,
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 824-son qarori,
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 27-avgustdagi PF-5789-son farmoi.