Аннотация
Mazkur maqolada akademik litsey o‘quvchilariga axborot texnologiyalari fanini loyiha asosida o‘qitish metodikasining nazariy va amaliy asoslari, ta’lim jarayonida loyiha faoliyatining o‘quvchilarda mustaqil fikrlash, tahliliy yondashuv, kreativlik, jamoada ishlash, axborot savodxonligini rivojlantirishga ko‘rsatadigan ta’siri ilmiy nuqtai nazardan tahlil qilingan. Shuningdek, loyiha asosida o‘qitishning ta’lim samaradorligini oshiruvchi omillari, axborot-kommunikatsiya vositalari bilan integratsiyasi, o‘quvchilarning raqamli kompetensiyasini mustahkamlashdagi o‘rni va zamonaviy o‘qitish texnologiyalari bilan uyg‘unlashuvi yoritiladi.
Библиографические ссылки
Mirziyoev Shavkat Miromonovich. “Erkin va farovon, demokratik O‘zbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. Toshkent: O‘zbekiston, 2016. - 56 b.
M. Aripov, M. Muhammadiyev. Informatika, information texnologiyalar. Darslik. T.TDYuI, 2004 y.
M.Aripov, M.Fayziyeva, S.Dottayev. Web texnologiyalar. O‘quv qo‘llanma. T. “Faylasuflar jamiyati”, 2013 y.
B.Moʻminov. Informatika. O‘quv qo‘llanma. T.: “Tafakkur-boʻstoni”, 2014 y.
www.tdpu.uz – Nizomiy nomidagi TDPU rasmiy sayti
www.ziyonet.uz – ZiyoNet axborot ta’lim portali
www.edu.uz
http://www.ctc.msiu.ru/materials/Book1,2/index1.html
Foydalanilgan maqolalar:
Ahmadaliyeva G. H. et al. YARIMO‘TKAZGICH MODDALAR VA ULARNING XARAKTERISTIKALARI //Евразийский журнал академических исследований. – 2022. – Т. 2. – №. 1. – С. 91-93.