DESCRIPTION OF THE DEVELOPMENT OF THE HISTORICAL WORLDVIEW OF ACADEMIC LYCEUM STUDENTS IN THE CONDITIONS OF THE NEW UZBEKISTAN WITH HISTORICAL REALITY
PDF

Ключевые слова

historical worldview, consciousness, historical thinking, specific features, structure, structure of historical formation, content of development, conceptual basis, component, developing educational and training tools, synthesis of practical skills.

Аннотация

This article presents the pedagogical and methodological ideas and views of scholars in the field on the development of historical worldview, consciousness, historical reality and the relationship between historical consciousness and historical memory in academic lyceum students, and expresses a subjective attitude to it.

PDF

Библиографические ссылки

Мирзиёев Ш.М. Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисига мурожаатномаси (2018).Електрон манба: https://president.uz/uz/lists/viev/2228.

Mirziyoyev SH.M. “Tinchlik, ma’rifat va bunyodkorlik yo‘lida hamkorlik.” Islom hamkorlik tashkiloti Tashqi ishlar vazirlari kengashi 43-sessiyasining ochilish marosimidagi nutq // Xalq so‘zi.-2016.-19 okt.

Қодирова Б.Т. Бадиий асарлар воситасида бошланғич синф ўқувчиларида тарихий онгни шакллантириш методикаси. Пед.фан.фал.док…(PhD)дисс. Андижон-2022.:-14б.

Маврулов А.Маънавий баркамол инсон тарбияси. –Т.:Ўзбекистон,2008.-80 б.

Йўлдошев С.,Усмонов М.,Каримов Р.Янги ва энг янги давр Ғарбий Европа фалсафаси.–Т.:Шарқ,2002.-340 б.

МаковельскийА.О.Авеста.htpp://spirit-of-silkroad.uz/avesta-drevnejshij pamyatni-literatury-prizyyayushij-k-vechnomu-miru-i-dobru/.

Қахоров П.Х. Тарихий билимлар ривожида шубҳа тамойилининг илмий – концептуал аҳамияти.Фал.фан.док(PhD) дисс..-Cамарқанд .: 2022.22-б.

Фалсафа:(Ўқув қўлланма) Э.Ю.Юсуповнинг умумий таҳрири остида. – Т.: “Шарқ” , 1999.-496 б.

Фалсафа қомусий луғат:(Тузувчи ва маъсул муҳаррир Қ.Назаров).-Т.: “Шарқ” нашриёт – матбаа акциядорлик компанияси бош таҳририяти, 2004.-496 б

Соколова Н.Е. Формирование коммунистического мировоззрения школьников в процессе обучения..-.М.: Просвешение, 1991.64 c.

Педагогика (Педагогика назарияси тарихи): Ўқитувчилар тайёрлаш ва педагогика фани таълим соҳаси бакалавриат йўналиши учун дарслик /М.Х.ТТахтаходжаева,C.Нишонова,Ж.Ҳасанбоев, М.Усмонбоева,

C.Мадиярова,А.Қобилбекова,Н.Нишонова,Н.Сайидаҳмедов,Ўзбекистон Республикаси олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги. – Тошкент: “Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти ” нашриёти, 2010.-400 б.

Ҳасанова З.Д.Бўлажак касб таълими ўқитувчиларида аҳлоқий-эстетик дунёқарашнипедагогиkтехнологияларасосида ривожлантириш.

Пед.фан.фал.док (PhD) дисс… -Т.: 2018.199 б. 19 б.

Очилов М.,Очилова Н.Олий мактаб педагогикаси.Дарслик.-Т.:”Алоқачи”,

2008,304 б.184 б.

Шюц А. Избранное:Мир, светящийся смыслом: пер.c нем.и англ. -М.: “Российская политическая энциклопедия” (РОССПЕН),2004.-1056 с.

Арон Р.Измерения исторического сознания. – М.:Либроком, 2014. -196 с

Абдуллажонова Д. Тарихий онг ва тарихий хотира. // Фалсафа ва ҳуқуқ. – Тошкент, 2004.- №2.-Б.83-85.