Аннотация
Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida loyihalashtirish va texnologik ta’lim jarayonlaridan innovatsion boshqaruvning samarali vositasi sifatida foydalanish masalalari yoritiladi. “Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi talablari asosida 3–7 yoshli bolalar bilan loyiha faoliyatini tashkil etish bosqichlari tahlil qilinadi. Loyiha uslubining ta’lim jarayonini boshqarish, tarbiyachi faoliyati samaradorligini oshirish, jamoada hamkorlik psixologiyasi va tashkilotning innovatsion rivojlanishiga qo‘shadigan hissasi ilmiy-pedagogik jihatdan asoslab beriladi.
Библиографические ссылки
“Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi, 2023.
R.R. Xalilova. “Maktabgacha yoshdagi bolalar bilan konstruksiyalash va loyihalashtirish faoliyati”. T. 2022
L.A. Paramonova “Konstruirovanie v detskom sadu”. Moskva 2021
Nishonalieva. N. To‘ychiyeva. G. Maktabgacha yoshda loyiha faoliyati. –T. 202