TAʼLIMNI PORTFOLIO YORDAMIDA BAHOLASH
PDF

Ключевые слова

Portfolio baholash, Ta’lim sifatini oshirish, Individual yondashuv, O‘quvchi motivatsiyasi, Shaxsiy rivojlanish, Pedagogik nazorat, Kreativ va amaliy ko‘nikmalar, O‘z-o‘zini baholash.

Аннотация

Ushbu maqola zamonaviy ta’lim jarayonida o‘quvchilarning individual yutuqlari va shaxsiy rivojlanishini baholashda portfolio tizimining pedagogik va metodologik ahamiyatini tahlil qiladi. Portfolio baholash o‘quvchilarning bilim, amaliy va kreativ ko‘nikmalarini kompleks tarzda aniqlash, ularning motivatsiyasini oshirish va o‘z-o‘zini baholash qobiliyatini rivojlantirish imkonini beradi. Maqolada portfolio turlari, baholash mezonlari, indikatorlar va amaliy tatbiq yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Shu bilan birga, portfolio baholashning afzalliklari va cheklovlari ham ilmiy nuqtai nazardan baholangan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, portfolio tizimi ta’lim sifatini oshirish, individual yondashuvni ta’minlash va pedagogik jarayonni shaffoflashtirishning samarali vositasi sifatida pedagogik amaliyotda muhim ahamiyatga ega.

PDF

Библиографические ссылки

Rasulov, E. M. (2025). Elektron portfolio talabaning kasbiy va ijodiy faoliyatlarini rivojlantirish vositasi sifatida. Innovative Development in Educational Activities.

G’aniyeva, M. O. (2025). Blended learning modeli asosida talabalarning individual rivojlanish portfoliosini shakllantirish va baholash tizimi. Pedagogik Islohotlar va Ularning Yechimlari.

Urinbayeva, D., & Raximova, M. (2021). Portfolio – o‘qituvchi faoliyatini baholovchi mezon. Fan, Ta’lim va Amaliyot Integratsiyasi.

Syzdykova, Z., Koblandin, K., Mikhaylova, N., & Akinina, O. (2021). Assessment of E Portfolio in Higher Education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 16(02).

Khairul Rizal, M., Rochmiyati, R., Ambarita, A., & Hainilah, E. Y. (2021). Portfolio Assessment in Primary Schools. Jurnal Ilmiah Teunuleh, 2(2), 329–336.

Amirova, G. R., & Eshonqulova, S. B. (2025). Yangicha baholash turlari. Modern Education and Development, 18(8), 435–438.

Norova, N. (2025). Zamonaviy baholash texnologiyalarining o‘quvchilar motivatsiyasiga ta’siri. Maktabgacha va Maktab Ta’limi Jurnali, 3(9), 145–158.