INKLYUZIV SHAROITIDA O‘QITUVCHINING PEDAGOGIK MAHORATI – PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA

Аннотация

Maqolada ta’lim muassasalarida inklyuziv ta’limni joriy etish va bo’lajak pedagoglarni inklyuziv ta’limga tayyorlash texnologiyalari yoritilgan. Maxsus extiejli bolalar va o’smirlarni inklyuziv ta’limining mazmun-moxiyati, vazifalari, tamoyillari, inklyuziv ta’limga bulgan extiejlar; ushbu ta’lim shaklini amalga oshirishda xalqaro tashkilotlarning vazifalari; inklyuziv ta’limning xuquqiy asoslari, resurs pedagog va uning vazifalari kayd etilgan.

pdf

Библиографические ссылки

В.А.Ядов «Саморегуляция и прогнозирование социального поведения личности: диспозиционная концепция» второе расширенное издание. М. 2013

Т.К.Болеев. «Формирование готовности учителя к деятельности по профилактике аутоагрессии учащихся» автореферат. Тараз.2004

О.А.Ларионова «Профессионально-ориентированная иноязычная одготовка будущих специалистов нефтегазовой отрасли на основе интегративного подхода» автореферат. Казань 2017.

П.В.Середенко «Психолого-педагогическое исследование»: методология и методы. Южно-Сахалинск. 2010 5. П.В. Середенко «Подготовка учителя – исследователя в вузе»: УДК 378.018. 181-189 "Oriental Art and Culture" Scientific-Methodical Journal - (SI) II/2020 ISSN 2181-063X