Аннотация
Mamlakatimizda ta`lim sohasiga jahon standartlari talablarini joriy etish bo`yicha tizimli ishlar amalga oshirilib kelinmoqda. Imkoniyati cheklangan bolalarning sog`lom tengdoshlari orasida bir xil sharoitda ta`lim olishini ta`minlash tendensiyasi ham shular jumlasidandir. Respublikamizda alohida ehtiyojlarga ega bo`lgan bolalarni ilk yoshdan ta`limga tayyorlash , psixologik- tibbiy- pedagogik yordamlarni kompleks yo`naltirilgan holda olib borish masalalariga ko`proq e`tibor qaratilmoqda. Psixologo- tibbiy – pedagogik maslahatxonalarda alohida ehtiyojlarga ega bo`lgan bolalarga to`g`ri tashxis qo`yish , unga mos keluvchi korreksion , ta`lim- tarbiya usullarini belgilash muhim ahamiyat kasb etadi.Alohida ota-onalarga beriladigan maslahatlar ularning farzandlarini yanada sog`lomlashtirish va ehtiyojlariga mos ravishda bo`lishi kerak. Buning uchun quyidagi vazifalarning amalga oshirilishi zarur:
Библиографические ссылки
L.Mo’minova, Sh.Amirsaidova va boshqalar Maxsus psixologiya -T.: Fan va texnologiyalar .2013.
P.Po’latova, L.Nurmuxamedova, Sh.Amirsaidova Maxsus pedagogika -T.: Fan va texnologiyalar,2014.
L.R.Mo’minova, O.A.Maxmudova, Sh.A.Karimova. “Nutqni tekshirish va rivojlantirish bo`yicha logopedik albom” T., 2016.
«Tа’lim hаmmа uchun» Save the cildren. 2002 yil. Международныйнаучныйжурнал №10(100), часть2 «Научный импульс» Мая, 2023 823
«Inklyuziv tа’lim». Turе Yоnsеn. Tоshkеnt. 2003 yil. YUNESKOning O’zbеkistоndаgi vаkоlаtхоnаsi vа Operation Merey tаshkilоti tоmоnidаn chоp etilgаn.