Аннотация
В данной статье с использованием информационно-коммуникационных технологий широко освещена тема «Внедрение многообразного образования в общеобразовательных школах (отечественный и зарубежный опыт)», которая считается актуальной на пути построения нового Узбекистана.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi Qonuni. (2020). Toshkent.
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. (2021). Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida variativ ta’limni joriy etish bo‘yicha metodik qo‘llanma. Toshkent: “O‘zbekiston” nashriyoti.
Hasanboyeva, O., & Karimova, N. (2020). Variativ ta’lim asoslari va uni tashkil etish metodikasi. Toshkent: Fan va texnologiya.
Vygotskiy, L.S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Dewey, J. (1916). Democracy and Education: An Introduction to the Philosophy of Education. New York: Macmillan.
UNESCO. (2022). Education for Sustainable Development: A roadmap for global implementation. Parij: UNESCO Publishing.
Xalq ta’limi vazirligi. (2023). Umumta’lim maktablarida innovatsion ta’lim metodlari: Variativ ta’lim modellarini joriy etish tajribasi. Toshkent.
Jalolov, J. (2018). Pedagogik innovatsiyalar va ularning ta’lim tizimidagi ahamiyati. Toshkent: Ma’naviyat nashriyoti.
OECD. (2021). The Future of Education and Skills 2030: Conceptual Learning Framework. Parij: OECD Publishing.
Hasanov, A. (2020). Ta’limda differensial yondashuv: nazariya va amaliyot. Toshkent: Universitet nashriyoti.