Аннотация
Ushbu maqolada bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarining pedagogik tayyorgarligini takomillashtirish zarurati asoslanadi. Pedagogik tayyorgarlikning asosiy komponentlari, ularni integratsiyalashgan model asosida shakllantirish yo‘llari va metodik yondashuvlar yoritiladi. Model asosida o‘qituvchining kasbiy kompetensiyasini rivojlantirish mexanizmlari tahlil qilinadi.
Библиографические ссылки
Abduqodirov A.A. “Pedagogik texnologiyalar”, Toshkent: Fan, 2020.
Xolbekov Q., “Kasbiy pedagogik tayyorgarlik asoslari”, Samarqand, 2021.
Shukurov S.M. “Ta’lim jarayonida pedagogik mahorat”, Toshkent, 2019
Toshpo’latova, S. (2025). BO’LAJAK TARIX O’QITUVCHILARINING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK TAYYORGARLIGINING UMUMIY KONTSEPTSIYASI VA AHAMIYATI. Modern Science and Research, 4(3), 481-484.