Аннотация
So‘nggi yillarda O‘zbekistonda ta’lim sohasida tub o‘zgarishlar amalga oshirilmoqda. Ayniqsa, pandemiya davridan boshlab masofaviy ta’limga talab oshdi va bu yo‘nalishda yangicha yondashuvlar zarurati yuzaga keldi. Masofaviy ta’limni samarali tashkil qilish va uni uzluksiz rivojlantirishda menejmentning zamonaviy modellari, xususan, McKinsey kompaniyasi tomonidan ishlab chiqilgan 7S modeli muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada 7S modelining masofaviy ta’limda qanday qo‘llanilishi va uning samaradorlikka ta’siri tahlil qilinadi.
Библиографические ссылки
McKinsey & Company. 7-S Framework. — McKinsey Quarterly, 1980.
Peters T., Waterman R. In Search of Excellence: Lessons from America’s Best-Run Companies. — New York: Harper & Row, 1982.
UNESCO. Distance learning strategies during COVID-19 school closures. — 2020.
OECD. The State of Education and Digital Learning in the COVID Era. — Paris: OECD Publishing, 2021.
Karimov, A.X. Masofaviy ta’limda innovatsion texnologiyalarning o‘rni. // Ta’lim va Innovatsiya, 2021, №2. — B. 45–49.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ-4884-son qarori. “Raqamli ta’lim texnologiyalarini joriy etish va rivojlantirish to‘g‘risida”. — 2020 yil 6-noyabr.
Alimov, B.A., & Xudoyberganova, D.X. Raqamli ta’lim platformalari: imkoniyatlar va muammolar. // Oliy ta’lim muassasalari uchun ilmiy-amaliy jurnal, 2022, №3. - B. 20–26.
Maslova, T.S. Menedjment nazariyasi. — Toshkent: “Fan va texnologiya”, 2019.
Tohirov, S.M. Ta’lim jarayonini boshqarishda zamonaviy yondashuvlar. — Samarqand: “Ilm Ziyo”, 2020.
G‘ulomov, I.U. Masofaviy ta’limni tashkil etishda pedagogik va texnologik asoslar. — Toshkent: TDPU nashriyoti, 2021.