IoT TEXNOLOGIYALARI ASOSIDA KASBIY KOMPETENSIYANI SHAKLLANTIRISHNING INNOVATSION O‘QITISH MODELI
PDF

Ключевые слова

IoT texnologiyalari, kasbiy kompetentlik, innovatsion ta’lim modellari, ta’lim jarayoni, virtual simulyatsiya, masofaviy ta’lim, interaktiv mashg‘ulotlar, qо‘shma loyihalar, kasbiy kо‘nikmalar, psixologik tayyorgarlik

Аннотация

Ushbu maqolada zamonaviy pedagogikada IoT (Internet of Things) texnologiyalarining о‘rni va ahamiyati tahlil qilinadi. IoT qurilmalari yordamida kasbiy kompetentlikni rivojlantirishga qaratilgan о‘quv-tarbiya jarayonining innovatsion modellari о‘rganiladi va ularning afzalliklari kо‘rib chiqiladi. Maqolada IoT texnologiyalari asosida tashkil etilgan о‘quv-tarbiya jarayonining samaradorligini oshirish bо‘yicha tavsiyalar va amaliyotda qо‘llash yо‘llari muhokama qilinadi.

PDF

Библиографические ссылки

Инициатива глобальных стандартов в Интернете МСЭ, 2015. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://www.itu.int/en/ITU-T/gsi/iot/Pages/default.aspx/ (дата обращения: 10.09.2024).

Чин Дж. и Каллаган В. Образовательные живые лаборатории: новый подход к обучению и исследованиям, основанный на интернет-вещах. 9-я Международная конференция. -стр. 92-99, 2013.

Корнел К. Роль Интернета Вещей для непрерывного совершенствования в образовании. Hyperion. Стр. 25–31, 2015.