BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALAR
PDF

Ключевые слова

boshlang‘ich ta’lim, zamonaviy pedagogik texnologiyalar, interfaol metod, AKT, STEAM, raqamli savodxonlik, neyropedagogika, refleksiv o‘qitish, o‘qituvchi kompetensiyasi.

Аннотация

Mazkur maqolada boshlang‘ich ta’lim tizimida zamonaviy pedagogik texnologiyalarni joriy etishning nazariy, metodik va amaliy asoslari yoritiladi. Ta’lim jarayonida interfaol metodlar, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT), STEAM yondashuvi, neyropedagogika, raqamli o‘quv platformalari, sun’iy intellekt elementlari va refleksiv o‘qitish modellari asosida o‘quvchilarning kreativ fikrlash, muammoli vaziyatlarni hal qilish va hamkorlikda o‘rganish ko‘nikmalarini rivojlantirish mexanizmlari tahlil qilinadi. Shuningdek, o‘qituvchilar malakasini oshirishda raqamli didaktika va mikrota’lim konsepsiyasining roli asoslab beriladi.

PDF

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Yangi O‘zbekiston – 2030 strategiyasi” PF-60-son Farmoni, 2022-yil.

Sharipova, N. (2023). Boshlang‘ich ta’limda innovatsion pedagogik texnologiyalarni joriy etishning ilmiy asoslari. Toshkent: TDPU.

Abduqodirov, A., Mirzayev, M. (2022). Interfaol o‘qitish metodlari va ularning o‘quvchilar faolligiga ta’siri. “Ta’lim taraqqiyoti”, №2.

Mishra, P., & Koehler, M. J. (2022). Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK): Framework for Integrating Technology in Education. Computers & Education, 178.

UNESCO (2023). ICT Competency Framework for Teachers: Version 3. Paris: UNESCO Publishing.

Johnson, L., Adams Becker, S., & Estrada, V. (2023). The Horizon Report: K–12 Edition. EDUCAUSE.

Karimov, Z. (2024). STEAM yondashuvi asosida boshlang‘ich ta’limda fanlararo integratsiya. “Pedagogika innovatsiyalari”, №1.

Nuriddinova, S. (2023). Boshlang‘ich sinflarda raqamli pedagogika elementlarini joriy etish tajribasi. “O‘qituvchi jurnali”, №3.