EKOTURISTIK LOYIHALAR ORQALI HUDUDLARNI RIVOJLANTIRISH ISTIQBOLLARI
pdf

Keywords

Navoiy viloyati, ekoturizm, arxitektura obidalari, noyob flora, tabiiy resurs, marketing, ish o‘rinlari, raqamli marketing, barqaror rivojlanish, madaniy meros, sayyohlar, ekologik ta’lim, qadimiy qishloq, Qizilqum cho‘li, agrar turizm, iqtisodiy rivojlanish, targ‘ibot, ta’lim va xabardorlik.

Abstract

Maqolada ekoturizmni rivojlantirishning asosiy yo‘nalishlari va imkoniyatlari tahlil qilinadi. Hududning tabiiy boyliklari, madaniy merosi va mahalliy aholi salohiyati ekoturizmni rivojlantirishga katta yordam beradi. Ekoturizmning madaniy jihatlarini rivojlantirish, mahalliy aholi uchun yangi ish o‘rinlarini yaratish, tabiiy resurslarni himoya qilish va barqarorlikni ta’minlash kabi muhim aspektlar ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, marketing, targ‘ibot va ekologik ta’limning roli haqida ham so‘z yuritiladi. Maqolada Navoiy viloyatining ekoturistik salohiyatini dunyoga tanitish uchun raqamli marketing, turizm yarmarkalarida ishtirok etish va boshqa turizm hududlari bilan hamkorlik qilish taklif qilinadi. Ekoturizmni barqaror rivojlantirish uchun ekologik, iqtisodiy va ijtimoiy ta’sirlarni hisobga olish zarurligi ta’kidlanadi.

pdf

References

Honey M. Ecotourism and Sustainable Development: Who Owns Paradise? – Island Press, Washington, D.C./1-nashr 2008-y.

David A. Ecotourism: Principles, Practices & Policies – Routledge, London, 2003-y.

David Newsome, Ross K. Dowling, Susan A. Moore Tourism, Ecotourism and Protected Areas – CABI Publishing, Wallingford, UK, 2005-y.

Peter J. The Economics of Ecotourism – Routledge, London, 2010-y.

David Weaver Sustainable Tourism: Theory and Practice – Butterworth-Heinemann, Oxford, 2006-y.

“Barqaror rivojlanish va ekoturizm” (Sustainable Development and Ecotourism) — turli ilmiy maqolalar – O’zbekiston Fanlar Akademiyasi va boshqa ilmiy jurnallar, 2015-2022-y.

“Barqaror turizm: Ekoturizm, madaniy turizm va innovatsion yondoshuvlar” – Turizm universitetlari va ilmiy nashrlar, O‘zbekiston, 2012-y.