Abstract
Maqolada fanlararo yondashuv asosida pedagoglarning ijodiy va kognitiv qobiliyatlarini rivojlantirishga doir ilmiy-tadqiqot ishlarninig natijalari tahlil qilingan. Tadqiqot pedagogika va psixologiya sohalarini oʻzaro bogʻlab oʻrganish asosida amalga oshirilgan.
References
Ахмедов Н. И. Психология и педагогика в образовательном процессе. – Бишкек: Феникс, 2019. 312 с.
Ибрагимова С. М. Современные подходы к образовательной практике. – Ташкент: УзГиТиУ, 2020. 256 с.
Карпов В. С. Межпредметный подход в обучении и развитие когнитивных компетенций студентов // Образование и педагогика. – Украина, 2020. – №12(3), – С. 234–245.
Babbage C. H. Interdisciplinary Approaches in Education. New York: Routledge,2018.215 p.
Harris A., Sweeney R. Modern Teaching and Cognitive Competence // Educational Development Journal, 2020. – №44(3), – P. 112-128.
Sutherland C. Creative and Critical Thinking in Education // Educational Psychology Review, 2018. – №27(2), – P. 123-136.
Thompson P. Cognitive and Educational Psychology: The Integration of Knowledge. – London: Routledge, 2020.
Vygotsky L. S. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. – Cambridge: Harvard University Press, 2020. 400 p.