TARBIYA DARSLARINI TASHKIL ETISHDA ALISHER NAVOIYNING DIDAKTIK QARASHLARINING O’RNI
PDF

Keywords

ustoz-murabbiy, komillik, ilm-fan, ta’lim-tarbiya, ma’rifat, barkamol inson, shaxs kamoloti, maktab, ma’naviy meros.

Abstract

Ushbu maqolada “Tarbiya” darslarini Alisher Navoiyning didaktik qarashlari asosida tashkil etishning nazariy asoslari yoritilgan. Alisher Navoiy ijodidagi ta’lim-tarbiya, insonparvarlik va axloqiy fazilatlarni shakllantirishga qaratilgan g‘oyalarning zamonaviy tarbiya jarayonidagi ahamiyati tahlil qilingan. Maqolada buyuk mutafakkirning asarlarida ifodalangan ma’naviy qadriyatlar orqali yosh avlodni barkamol shaxs sifatida shakllantirishga qaratilgan ta’limiy yondashuvlari ko‘rib chiqilgan.

PDF

References

Karimov I.A. Yuksak ma`naviyat –yengilmas kuch. T,: Ma`naviyat, 2008 y.

Alisher Navoiy. Mukammal asarlar to‘plami.Yigirma jildlik. 16-jild.T.: “Fan”, 2000. B. 26.

Alisher Navoiy. Mukammal asarlar to‘plami.Yigirma jildlik.14-jild.Т.: “Fan”, 1998. – B. 83.

Alisher Navoiy. Mahbub ul-qulub. Asarlar. O‘n besh jildlik. 13-jild. – T.: “Badiiy adabiyot” nashriyoti, 1966. – B. 189-190.