XXI ASRDA TARBIYA TEXNOLOGIYALARINING O‘QITUVCHI VA O‘QUVCHI O‘RTASIDAGI MUNOSABATLARNING SHAKLLANISHI
PDF

Keywords

muloqot, so‘z, shaxs, pedagogika, o‘quvchi.

Abstract

O‘quvchilar bilan muomala qilish pedagogning o‘z tarbiyalanuvchilari bilan muloqot olib borish mahoratini taqozo etadi. Biz uchun esa so‘zlashishni bilish lozim.

So‘zlashishni, muloqot olib borishni doimo o'rganib borishi lozim. U darsni samarali olib borishni, so‘zlashishni bilishi, suhbat, leksiya, hikoya qilish kabi usullaridan foydalanishi, umuman butun ta’lim-tarbiya jarayonida o‘quvchilar bilan muloqotni yo‘lga qo‘ya olishi lozim.

PDF

References

Ilin I.N. Muomala san'ati. Pedagogik izlanish-I. P. Bajenova-T. O'qituvchi, 1990

Kaykovus. Qobusnoma. T. O'qituvchi, 1973

Muomala treningi. T., 1994. 17 b.

Abduqodirov A. Umumiy o’rta ta’lim maktablarida yangi axborot texnologiyalaridan foydalanish muammolari //Uzluksiz ta’lim j. - 2002. №

Adizov B.R. Boshlang’ich ta’limni tashkil etishning nazariy asoslari. Ped.fan.doktori. diss... avtoref.-T.: 2003.-44 b.

Abdullaeva, M. (2021). Zamonaviy tarbiya texnologiyalari. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi nashriyoti.

Xodjayeva, D. M. (2020). Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent: TDPU.

Sharipov, Sh. (2019). Ta’lim jarayonida interaktiv metodlardan foydalanish asoslari. Samarqand: Ilm ziyo.

Ziyayev, B. B. (2022). O‘qituvchi va o‘quvchi munosabatlari: yangi yondashuvlar. Toshkent: Fan va texnologiya.

Baxromova, M. I. (2018). Ta’lim jarayonida axborot texnologiyalaridan foydalanish. Toshkent: TDYU.