Abstract
O‘quvchilar bilan muomala qilish pedagogning o‘z tarbiyalanuvchilari bilan muloqot olib borish mahoratini taqozo etadi. Biz uchun esa so‘zlashishni bilish lozim.
So‘zlashishni, muloqot olib borishni doimo o'rganib borishi lozim. U darsni samarali olib borishni, so‘zlashishni bilishi, suhbat, leksiya, hikoya qilish kabi usullaridan foydalanishi, umuman butun ta’lim-tarbiya jarayonida o‘quvchilar bilan muloqotni yo‘lga qo‘ya olishi lozim.
References
Ilin I.N. Muomala san'ati. Pedagogik izlanish-I. P. Bajenova-T. O'qituvchi, 1990
Kaykovus. Qobusnoma. T. O'qituvchi, 1973
Muomala treningi. T., 1994. 17 b.
Abduqodirov A. Umumiy o’rta ta’lim maktablarida yangi axborot texnologiyalaridan foydalanish muammolari //Uzluksiz ta’lim j. - 2002. №
Adizov B.R. Boshlang’ich ta’limni tashkil etishning nazariy asoslari. Ped.fan.doktori. diss... avtoref.-T.: 2003.-44 b.
Abdullaeva, M. (2021). Zamonaviy tarbiya texnologiyalari. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi nashriyoti.
Xodjayeva, D. M. (2020). Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent: TDPU.
Sharipov, Sh. (2019). Ta’lim jarayonida interaktiv metodlardan foydalanish asoslari. Samarqand: Ilm ziyo.
Ziyayev, B. B. (2022). O‘qituvchi va o‘quvchi munosabatlari: yangi yondashuvlar. Toshkent: Fan va texnologiya.
Baxromova, M. I. (2018). Ta’lim jarayonida axborot texnologiyalaridan foydalanish. Toshkent: TDYU.