"MEN HÁM MENIŃ DENEM": DENESINE BOLǴAN QATNAS ÓSPIRIMNIŃ ÓZIN-ÓZI BAHALAW ÁHMIYETLI FAKTOR SIPATINDA
PDF

Keywords

óspirimlik, dene obrazı, ózin-ózi bahalaw, jınısıy jetilisiw, pubertat, physical appearance, body image, social media.

Abstract

Usı maqalada óspirimlerdegi denesine bolǵan qatnas hám olardıń ózin-ózi bahalawı arasındaǵı baylanıs izertlenedi. Dene menen baylanıslı obraz penen óz-ózine qanaatlınıw dárejesi, jınsıy jetilisiw procesindegi fiziologiyalıq ózgerislerden payda bolǵan psixologiyalıq problemalar, shaxs sıpatında óspirimniń rawajlanıwında fizikalıq aspekttiń tutqan ornı haqqında maǵlıwmatlar beriledi.

PDF

References

Allabergenov Q. Óspirimlerdiń psixologiyalıq rawajlanıwı. Nókis: Bilim baspası. 2022 jıl

Berdimuratova A. Agressiyanıń psixologiyalıq aspektleri. Tashkent: Ózbekistan.2019 jıl

Pazilov A., Qudaybergenov P. Óspirimler psixologiyası: diagnostika hám korrekciya usılları. Nókis: Qaraqalpaqstan.2023 jıl

Nurjanov A. Emociyalar hám sezimler psixologiyası. Nókis: Bilim.2022jıl

АЛЬДЖАНОВА Г. А. Рефлексивная компетентность в процессе подготовки будущих педагогов к профессиональной компетентности //Психология и педагогика образования будущего. – 2017. – С. 25-28.

Альджанова Г. А. ЭФФЕКТИВНОСТЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОЙ ТЕХНОЛОГИИ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В ВЫСШИХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ //Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – 2018. – №. 11. – С. 89-92.

Альджанова Г. А. ЭФФЕКТИВНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ПСИХОДИАГНОСТИКИ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ //Путь науки. – 2017. – №. 4. – С. 66-67.

Альджанова Г. А. МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В УСЛОВИЯХ ПРОЕКТНО-КОНТЕКСТНОГО ОБУЧЕНИЯ //ПАРАДИГМА АГРАРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКИ. – 2019. – С. 56-61.

Aldjanova G. A. TYPES OF LEARNING ACTIVITIES IN THE CREDIT-MODULAR TRAINING SYSTEM //Modern Science and Research. – 2023. – Т. 2. – №. 9. – С. 15-21.

Aldjanova G. A. TYPES OF LEARNING ACTIVITIES IN THE CREDIT-MODULAR TRAINING SYSTEM //Modern Science and Research. – 2023. – Т. 2. – №. 9. – С. 15-21.

Aldzhanova G. A. JOINT ACTIVITIES OF A PSYCHOLOGIST AND CLASS TEACHER IN SCHOOLS OF UZBEKISTAN //International Journal of Early Childhood Special Education. – 2022. – Т. 14. – №. 6.