Abstract
Mazkur maqolada past o‘zlashtiruvchi o‘quvchilarning psixologik xususiyatlari, ularning o‘zlashtirish darajasiga ta’sir etuvchi omillar, psixokorreksion ishlarning asosiy bosqichlari va samarali metodlari haqida so‘z yuritiladi. Shuningdek, o‘quvchilar bilan ishlashda oila, maktab va psixologning hamkorligining ahamiyati yoritiladi. Ushbu maqolada umumta’lim maktablarida past o‘zlashtiruvchi o‘quvchilar bilan olib boriladigan psixokorreksion ishlarning mazmuni, maqsadi va samarali usullari yoritilgan. Shuningdek, bu toifadagi o‘quvchilarni aniqlash mezonlari va ular bilan ishlashda psixologik yondashuvlar ko‘rib chiqiladi.
References
G‘ulomov S. – Pedagogik va yosh psixologiyasi.
Vygotskiy L.S. – Pedagogik psixologiya.
Murodova D. – O‘quvchilarning individual psixologik xususiyatlari.
Maktab psixologlari uchun qo‘llanma (2021).
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi – Ta’lim sifatini oshirish bo‘yicha tavsiyalar.
A.N. Leontev. Faoliyat, ong va shaxs.
G‘ulomov S. Pedagogik va yosh psixologiyasi.
Sharipova N. Maktab psixologiyasi asoslari.
Vygotskiy L.S. O‘qitish va rivojlanishning psixologik asoslari.