Abstract
Ushbu maqolada turizm industriyasining jadal rivojlanayotgan turlaridan biri bo‘lgan gastronomik turizmning o‘ziga xos xususiyatlari va bu haqida xorijiy olimlarning fikr-mulohazalari, uning yo‘nalishlari, gastronomik turlarning maqsadli auditoriyasi, gastroturizmning paydo bo‘lishi va rivojlanishiga ta’sir ko‘rsatgan omillar, mazkur turizm turining mintaqa va hudud iqtisodiyotiga ta’siri tahlil qiligan.
References
Балынин, К. А. Аспекты диверсификации гастрономического туризма // Сервис в России и за рубежом. 2017. Т. 11, № 1 (71). ‒ С. 97–108.
Веретенников А.Н., Соломахина Е.А. Гастрономический туризм // Экономика. Инновации. Упр. качеством. 2016. № 2(15). ‒ С. 36-38.
Воробьёва М.С., Нехаева Н.Е. Понятия и особенности гастрономического туризма // Тенденции развития науки и образования. 2017. № 32-3. ‒ С. 45-49.
Вульф Эрик «Что такое гастрономический туризм» //
http://www.worldoftravel.org/what-is-food-tourism.
Грег Ричардс «Еда и туристский опыт», Журнал UNWTO: Global
Report on Food Tourism, 2012. – C. 20-21
Драчева У.Л., Христов Т.Т. Гастрономический туризм: современные тенденции и перспективы // Рос. регионы: взгляд в будущее. 2015. № 3 (4). ‒ С. 36-50.
Yeoman Y. Why food tourism is becoming more important? – URL: http://www. hospitalitynet.org.