Abstract
Usı ilimiy maqala psixologiyalıq keńes beriwdiń teoriyalıq tiykarları, metodları hám ámeliy táreplerin úyreniwge baǵıshlanǵan. Maqalada psixologiyalıq keńes beriw procesiniń maqsetleri, tiykarǵı principleri, qatnasları hám usılları kórip shıǵılǵan. Sonday-aq, psixologiyalıq másláhátlerdiń adamlardıń ishki mashqalaların sheshiwdegi ornı hám bul processtegi mashqalalar tallanǵan. Psixologiyalıq másláhátler, stressti azaytıw, ózin-ózi ańlaw hám sociallıq qatnasıqlardı jaqsılaw sıyaqlı áhmiyetli táreplerdi óz ishine aladı. Bul maqala, psixologiyalıq járdem tarawındaǵı qánigeler, studentler hám keń jámiechilik ushın paydalı bolıwı múmkin.
References
Z.Nishanova,Sh.Asomuddinova "Psixologiyalıq másláhát"
Ózbekiston faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti Toshkent - 2010.
E.Ǵoziyev Uliwma psixologiya qánigeligi ushin oqiw.
qollanba. -kitap. -tashkent: "Universitet," 2002.
Abramova G.S. Amaliy psixologiya. – Toshkent: O‘qituvchi, 2005.
Bekmurodova N. Psixologik maslahat berish nazariyasi va amaliyoti. – Toshkent: O‘zbekiston, 2018.
Xolmatova D. Amaliy psixologiya asoslari. – Toshkent: TDPU, 2020.
Aldjanova G., Bekmuratova G. ÓSPIRIMLER XARAKTERINDE TOLERANTLIQTIŃ ORNI //Modern Science and Research. – 2025. – Т. 4. – №. 5. – С. 39-42.
Aldjanova G., Yernazarova G. " MEN HÁM MENIŃ DENEM": DENESINE BOLǴAN QATNAS ÓSPIRIMNIŃ ÓZIN-ÓZI BAHALAW ÁHMIYETLI FAKTOR SIPATINDA //Modern Science and Research. – 2025. – Т. 4. – №. 5. – С. 43-46.
Aldjanova G., Qosbawlieva Q. SOCIAL-PSYCHOLOGICAL TRAINING AS A WAY TO CHANGE PERSONAL AND BEHAVIORAL FEATURES //Modern Science and Research. – 2025. – Т. 4. – №. 4.
Aldjanova G., Qosbawlieva Q. SOCIAL-PSYCHOLOGICAL TRAINING AS A WAY TO CHANGE PERSONAL AND BEHAVIORAL FEATURES //Modern Science and Research. – 2025. – Т. 4. – №. 4.
Aldjanova G. A. TYPES OF LEARNING ACTIVITIES IN THE CREDIT-MODULAR TRAINING SYSTEM //Modern Science and Research. – 2023. – Т. 2. – №. 9. – С. 15-21.
Didenko I. A., Frantseva E. N. Features of interaction between preschool teachers and “special” children and their parents //Procedia-Social and Behavioral Sciences. – 2016. – Т. 233. – С. 459-462.
Aljanova G. A. Development of creative thinking in the process of learning in higher school. – 2021.
Aljanova G. A. Formation of Young Teacher Professionalism Through Mentoring //European Scholar Journal. – 2021. – Т. 2. – №. 11. – С. 128-130.
Альджанова Г. А. ЭФФЕКТИВНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ПСИХОДИАГНОСТИКИ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ //Путь науки. – 2017. – №. 4. – С. 66-67.
Альджанова Г. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘДЕНИЯТ КОНЦЕПЦИЯСЫ НЕГИЗЛЕРИ //ВЕСТНИК КАРАКАЛПАКСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ БЕРДАХА. – 2018. – Т. 38. – №. 1. – С. 53-56.
Альджанова Г. А. ЭФФЕКТИВНОСТЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОЙ ТЕХНОЛОГИИ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В ВЫСШИХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ //Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – 2018. – №. 11. – С. 89-92.
Альджанова Г. А. МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В УСЛОВИЯХ ПРОЕКТНО-КОНТЕКСТНОГО ОБУЧЕНИЯ