Abstract
Ushbu maqolada imkoniyati cheklangan bolalarni inklyuziv ta’lim sharoitida oʻqitishning mohiyati, inklyuziv ta’limni tashkil pedagogik-psixologik usullar va vositalari yoritib berilgan.
References
Amirsaidova SH.M. “Maxsus pedagogika fani taraqqiyotida sharq mutafakkiri g‘oyalarining o‘rni va roli” . Ped. fan. nom... diss. – T., 2006.
ИИектра Спандагоу, Cатҳй Литтле, Давид Эванс, Мичелле Л. Инклусиве Эдуcатион ин Счоолс анд Эарлй. Чилдҳоод Сеттингс.спрингер Спрингер Сингапоре. 2020.
Т.Д.2018. Инклюзивное образование в Испании. Пашкова.М, Скуднова.
Екатерина Михалч. Инклюзивное образование. 2021.
Наталя Микляева, Татяна Чудесникова, Анна Виленская, Олга Кудравес, Светлана Семенака. Инклюзивное образование детей с ограниченными возможностями здоровя. Москва Юрайт. 2021.
Nurmuhamedova L.SH. Nogiron bolalarning huquqiy asosalari va ilmiy-nazariy masalalari. Defektolog kadrlarni tayyorlash jarayoniga innovatsion ta’lim texnologiyalarini tadbiq etish: muammolar va istiqbollar.-T.,2014
D.S.Qaxarova ―Inklyuziv ta’lim texnologiyasi‖ Toshkent. 2014
R.Shomaxmudova, D.Tulaganova, A.Berdieva. Jismoniy rivojlanishida muammolari bo‘lgan bolalar bilan inklyuziv va maxsus ta’lim tizimida olib boriladigan korreksion pedagogik ishlar. Toshkent: XT «Roziqov O.J». 2007 y.
R.Shomaxmudova. Inklyuziv ta’limning nazariy va amaliy asoslari. Toshkent: XT «Roziqov O.J». 2007 y.
Ю.В.Шумиловская Подготовка будущего учителя к работе с учащимися в условиях инклюзивного образования.
Yuldashev J.G‘., S.A.Usmonov. Pedagogik texnologiya asoslari. –T.: O’qituvchi, 2004