Аннотация
В данной статье анализируются особенности художественной телепортации эмоций, составляющих основу социальных болей, выраженных в сарбастовых стихотворениях поэта Османа Азима. Представлены мнения о причинах воздействия субъективных эмоциональных переживаний автора.
Библиографические ссылки
Фитрат А. Танланган асарлар: Ж. IV. Дарслик ва ўқув қўлланмалари, илмий мақола ва тадқиқотлар/ – Тошкент: “Маънавият”, 2006. – Б. 14.
Чўлпон. Адабиёт надур. – Тошкент: Чўлпон нашриёти, 1994. – Б. 57-58.
Маматова А. Ўзбек адабиётида сарбаст шеърнинг шаклланиши ва унинг бадиий-эстетик хусусиятлари. Филол. фан. номз...дисс – Тошкент: 2000. – Б. 13-14.
Рауф Парфи сабоқлари/ тузувчи ва ҳаммуаллиф Ш.Қурбон. – Тошкент: Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти, 2014. – Б. 79-80.
Азим У. Танланган асарлар. 1-жилд. – Тошкент: Ғафур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи, 2018. – Б. 480.
Усмон Азим. Кўнгил. – Тошкент: Янги аср авлоди, 2019. – Б. 39.
Раҳимжонов Н. Давр ва ўзбек лирикаси. – Тошкент: Фан, 1979. – Б. 8-9.
Усмон Азим. Фонус. Тошкент: “Sharq”, 2010. – Б. 112.
Сувонова Ж. Усмон Азим шеъриятида бадиий тафаккур теранлиги. [Монография]. – Тошкент: Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти, 2012. – Б. 89.
Усмон Азим. Фонус. Тошкент: “Sharq”, 2010. – Б. 91.