Аннотация
Bul maqalada óspirimler xarakterinde tolerantlıq túsiniginiń ornı, onıń rawajlanıw jaǵdayları hám áhmiyeti haqqında bayanlanadı. Maqalada tolerantlıqtıń psixologiyalıq-pedagogikalıq aspektleri, óspirimlik dáwiriniń tolerantlıq qáliplesiwi ushın ózgeshelikleri, tolerantlıqtıń rawajlanıwında tárbiya hám bilimniń tutqan ornı, tolerantlıqtıń óspirimler arasında social qatnaslar, milliy hám mádeniy identiv qáliplesiwinde áhmiyeti talqılanadı.
Библиографические ссылки
Allabergenov Q. Pedagogikalıq psixologiya: óspirimlerdiń minez-qulıq erekshelikleri. Nókis: Bilim baspası 2021 j
Abdullaev A., Pazilov K. Óspirimlerdiń tolerantlılıǵın qáliplestiriw metodikası. Tashkent: Ózbekistan 2022 j
Berdimuratova A. Milliy-mádeniy tolerantlılıq: sociallıq-psixologiyalıq aspektler. Nókis: Qaraqalpaqstan baspası 2019 jil.
Qalimbetov B., Pazilov A. Tárbiya psixologiyası: tolerantlılıq máselesi. Nókis: Mektep 2023 jıl
Nurjanov A. Zamanagóy jámiyette tolerantlılıq máselesi. Tashkent: Ózbekstan Respublikası Ilimler Akademiyası 2022 jıl
АЛЬДЖАНОВА Г. А. Рефлексивная компетентность в процессе подготовки будущих педагогов к профессиональной компетентности //Психология и педагогика образования будущего. – 2017. – С. 25-28.
Альджанова Г. А. ЭФФЕКТИВНОСТЬ ЗНАКОВО-КОНТЕКСТНОЙ ТЕХНОЛОГИИ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ В ВЫСШИХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ //Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – 2018. – №. 11. – С. 89-92.
Альджанова Г. А. ЭФФЕКТИВНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ПСИХОДИАГНОСТИКИ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ //Путь науки. – 2017. – №. 4. – С. 66-67.
Альджанова Г. А. МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ В УСЛОВИЯХ ПРОЕКТНО-КОНТЕКСТНОГО ОБУЧЕНИЯ //ПАРАДИГМА АГРАРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКИ. – 2019. – С. 56-61.
Aldjanova G. A. TYPES OF LEARNING ACTIVITIES IN THE CREDIT-MODULAR TRAINING SYSTEM //Modern Science and Research. – 2023. – Т. 2. – №. 9. – С. 15-21.
Aldjanova G. A. TYPES OF LEARNING ACTIVITIES IN THE CREDIT-MODULAR TRAINING SYSTEM //Modern Science and Research. – 2023. – Т. 2. – №. 9. – С. 15-21.
Aldzhanova G. A. JOINT ACTIVITIES OF A PSYCHOLOGIST AND CLASS TEACHER IN SCHOOLS OF UZBEKISTAN //International Journal of Early Childhood Special Education. – 2022. – Т. 14. – №. 6.