Аннотация
Ўқитиш жараёнида интеграциялашган дарслар, фанлараро алоқаларнинг аҳамияти ортиб бормоқда. Бунда ўқитувчиларнинг фаолиятлари ягона мақсадда бирлашади, бу мақсадга фақатгина биргаликдаги ижодий ҳамкорлик орқалигина эришилиши мумкин. Интеграцияланган дарслар таққослаш, умумлаштириш, хулоса чиқариш кўникмаларини шакллантиришга ёрдам беради.
Библиографические ссылки
Интеграция математики с другими предметами: создание междисциплинарных связей для более глубокого понимания предмета текст научной статьи по специальности «Математика» Альфаяд Раша Гани Всевышний
Voronin, T. P. yangi axborot texnologiyalari davrida ta'lim / T. P. Voronin. M.: amo, 2008 yil.147s.
Zverev, I. D. zamonaviy maktabdagi fanlararo aloqalar / I. D. Zverev, V. N. Maksimova. 2-nashr. - M.: Pedagogika. – 2006. 195 s.а