Abstract
Ushbu maqolada eshitishida nuqsoni bo‘lgan ilk va maktabgacha tarbiya yoshidagi bolalarning rivojlanishi, eshitish nuqsonlarining kelib chiqish sabablari, eshitish qobiliyatlarining pasayishi, eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalarga ta’lim-tarbiya berish, ularga g‘amxo‘rlik ko‘rsatish, defektologlar ma’lumotiga ko‘ra eshitishida nuqsonlari bor bolalarning rivojlanish darajasi shu nuqsonning bola hayotining qaysi davrida paydo bo‘lganiga va og‘ir-yengilligiga bog‘liqligi haqida so‘z borgan.
References
Сурдопедагогика. Под ред. Е.Г.Речинской Москва. Влад. 2018
Марсиновская Е.Н. Особенности овладения знаниями и умениями детьми с недостатками слуха. – Л., 2019.
Речинская. Е.Г. Дошкольная сурдопедагогика. – М., 2018.
Akramova, X. (2020). Коррекционно-педагогические обобенности формирование навыков здорового образа жизни у детей с умственной осталостью в семейных условиях. Архив Научных Публикаций JSPI, 15(1). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/918
Akramova, X. (2020). Социально-педагогическая работа с детьми дошкольного возраста. Архив Научных Публикаций JSPI, 7(1). извлечено от. 4. 4. K . K. Mamedov, G.B Shoumarov. V. P. Podobed Ruhiy rivojlanishi sustalashgan bolalar haqida Т.,1993
Pulatova F.M. Oligofrenopedagogika
V. S. Raxmanova Maxsus pedagogika. Т., 2005 7. T>. B. Shoumarov va boshqalar. 1001 savolga psixologning 1001 javobi T., ,,Mehnatʼʼ