Abstract
Umumiy musiqa ta’limining fortepiano sinfidagi uquvchilarga ta’lim-tarbiya berishning maqsad va vazifalari yangi insonni kamol toptirish prinsiplaridan kelib chiqadi. Shaxsning har tomonlama kamol topish mehnat tarbiyasi, aqliy estetik va jismoniy tarbiyaning birligi bilan ta’minlanadi. Musiqa tarbiyasini ham o’z ichiga olgan estetik tarbiya: san’at sohasidagi ijodiy qobiliyatlarni shakllantirish, san’atdagi va hayotdagi go’zallik hamda nafosatni his etish va tushunishni rivojlantirish estetik faoliyatining tanlangan turiga vaqt ajratish ehtiyojini vujudga keltirish vazifalarini qo’yadi.
References
D.Rajabova “ Fortepiano mashg‘ulotlari” (fortepiano ta’limi metodikasi) Toshkent “O‘qituvchi” 1994
Rubinshteyn S. L. Prin¬sipi i puti razvitiya psixologii. M., 1959, 126-bet.
R. Qodirov “ Ommabop musiqiy glossariy” ma’lumotnoma “Musiqa” nashriyoti Toshkent 2014
Ru¬binshteyn S. L. Problemi obshey psixologii. M„ 1973, 220-bet.
Teplov B.M. Psixologiya muzikalnix sposobnostey.
Uspenskiy V.A. Stat’i, vospominaniya, pis’ma. – T.: izd.lit. i iskusstva im. Gafura Gulyama, 1980. – 384 s.
X.F Azimov “Fortepiano darsligi” Toshkent “o‘qitiuvchi” 1998-yil
Марк Зильберквит “рождение фортепиано” П. Юргенсон москва 2016