Abstract
Ushbu maqolada biz 5-6-sinf o‘qituvchilarining tarix fanini o‘qitishda tarixiy tafakkurini tarbiyalashga qaratilgan bir qator innovatsion metod va yondashuvlarni o‘rganamiz. Ushbu strategiyalar o'qituvchilarning tarixiy tahlil, sharhlash va tanqidiy mulohaza yuritish bo'yicha malakasini oshirishga qaratilgan bo'lib, natijada ularga tarixiy ongli va intellektual qiziquvchan o'quvchilarning yangi avlodini ilhomlantirish uchun kuch beradi. Kasbiy rivojlanish imkoniyatlari, hamkorlikdagi ta'lim muhiti va birlamchi manbalar va multimedia resurslarining integratsiyasi orqali o'qituvchilar o'zlarining tarixiy tushunchalarini chuqurlashtirishlari va sinfda tarix darslarini sifatini oshirishlari mumkin.
References
Беспалько, В.П. Слагаемые педагогических технологий. - М: 1989. - 192 с.
Ishmuhamedov R. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta'lim samaradorligini oshirish yo'llari. - T., Nizomiy nomidagi TDPU, 2009.
A.Abduqodirov, R.Ishmuhammedov. "Ta'limda innovatsion texnologiyalar" T.:2008
M.Ochilov "Yangi pedagogik texnologiyalar". Qarshi, 2000.
S.Usmonov. "Pedagogik texnologiya asoslari" T.:2011
Xodiyev B.Yu., Golish L.V., Rixsimboyev O.K. Keys-studi - iqtisodiy oliy o'quv yurtidagi zamonaviy ta'lim texnologiyasi: Ilmiy-uslubiy qo'llanma / "Zamonaviy ta'lim texnologiyalari" turkumi. - T.: TDIU, 2009.