Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim jarayonida o‘yin texnologiyalaridan foydalanishning nazariy va amaliy asoslari yoritilgan. O‘yin faoliyatining pedagogik va psixologik xususiyatlari tahlil qilingan, o‘yin texnologiyalarining o‘quvchilarning bilim olishiga ta’siri, motivatsiya va ijodkorlikni rivojlantirishdagi o‘rni ko‘rsatib berilgan. Shuningdek, dars jarayonida qo‘llaniladigan didaktik, rolli, ijodiy va harakatli o‘yinlarning samaradorligi amaliy misollar orqali asoslab berilgan. Maqolada mavjud muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari ham ko‘rib chiqilgan hamda xulosalar ishlab chiqilgan.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ta’lim sohasiga oid qaror va farmonlari.
Hasanboeva O. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2015.
Yo‘ldosheva S. Innovatsion pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.
G‘ulomova N. Boshlang‘ich ta’limda interfaol metodlar. – Toshkent: Universitet, 2020.
Vygotskiy L.S. Psixologiyada rivojlanish nazariyalari. – Moskva, 2006.
Piajening bolalar psixologiyasiga oid ilmiy ishlari.
Djurayev, M., Husenov, J., & Qurbonova, C. (2024). GEOGRAFIYA DARSLARIDA ZAMONAVIY O'YIN TEXNOLOGIYALAR. Журнал академических исследований нового Узбекистана, 1(5), 67-70.