Abstract
Mazkur maqolada texnologiya fanini o‘qitishda innovatsion pedagogik texnologiyalardan samarali foydalanishning nazariy asoslari va amaliy jihatlari yoritiladi. Ta’lim jarayoniga yangi metodlarni tatbiq etish orqali o‘quvchilarda mustaqil fikrlash, ijodkorlik, muammoli vaziyatlarni hal qilish ko‘nikmalarini shakllantirish yo‘llari tahlil qilinadi. Shuningdek, interfaol metodlar, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, loyihaviy va modul asosida o‘qitish usullarining afzalliklari misollar yordamida ko‘rsatib beriladi.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarorlari va farmonlari. – Toshkent, 2023–2024.
Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.
To‘raqulov, A. Pedagogik texnologiyalar va innovatsiyalar. – Toshkent: Fan, 2021.
Xodjayev, N. Texnologiya fanini o‘qitishda metodik yondashuvlar. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.
Hasanboyeva O. Pedagogik mahorat va interfaol metodlar. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2019.
Shodmonov A., Mamatqulov B. Innovatsion ta’lim texnologiyalari. – Toshkent: NMIU, 2022.
Ziyayev, D. Ta’limda AKTdan foydalanish. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2018.
Jonibekov U. Texnologiya fanining didaktik asoslari. – Samarqand, 2021.
Mavlonova R. Pedagogik innovatsiyalar nazariyasi va amaliyoti. – Toshkent, 2017.
Internet manbalari: www.ziyonet.uz, www.edu.uz
