Abstract
Mazkur tezisda milliy an’analar va qadriyatlarning ta’lim jarayonidagi ahamiyati hamda ular orqali o‘quvchilar tarixiy tafakkurini shakllantirishning nazariy-metodologik asoslari tahlil qilinadi. Tarixiy tafakkur tushunchasining mazmuni, milliy an’analarning ilmiy-nazariy manbalari hamda ularning ta’limiy samaradorligi ilmiy asosda yoritiladi.
References
Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.
Xo‘jayev R. Pedagogika nazariyasi va tarixi. – Toshkent: Fan, 2015.
To‘xtaxodjayeva M. Tarix ta’limida innovatsion metodlar. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.
Saidov U. Milliy qadriyatlar va yoshlar tarbiyasi. – Samarqand: Zarafshon, 2017.
Hasanov A. Tarixiy xotira va milliy o‘zlikni anglash. – Toshkent: Universitet, 2019.
