Abstract
Ushbu maqolada ona tili o‘qitishda o‘quv topshiriqlari vositasida o‘quvchilarning nutqiy ko‘nikmalarini rivojlantirishning lingvodidaktik, metodik jihatlari mazmuni, mashq o‘quv topshiriqlarining mohiyati va ularning mazmunini o‘rgatishga doir pedagog, metodist, tilshunos olimlarning fikr-mulohazalari hamda ularning nazariy-metodik tavsiyalari keltirilib, ularga shaxsiy munosabat bildirilgan.
References
Бунеев Р.Н., Бунеева Е.В. Русский язык. Программа // Программнометодические материалы. Русский язык. Начальная школа / Сост. Л.А. Вохмянина. - М.: Дрофа, 2002. - 73 с.
Матжон С. Мактабда адабиётдан мустақил ишлар. – Т.: Ўқитувчи, 1996. – 108 б.
Репкин В.В., Восторгова Е.В., Некрасова Т.В. Русский язык. Программа // Программно-методические материалы. Русский язык. Начальная школа / Сост. Л.А.Вохмянина. - М.: Дрофа, 2002. — 320 с.
Саидов М. Ўзбек мактабларининг 5-синфларида она тили таълими жараёнида тафаккурни ривожлантирувчи ўқув топшириқлари ва улардан фойдаланиш методикаси. Пед.ф.н.диссертaция. –Т.:2000. -16 б.
Салиева П.А. Ўқитувчиларнинг касбий махоратини оширишда малака ошириш тизимидаги инновациялар. Ученый XXI века. 2017 й. № 9-10 (34). 6-10-б.