Abstract
Ushbu maqolada inklyuziv taʼlim sifatini yaxshilash maqsadida Guliston davlat pedagogika institutida o'tkaziladigan anjuman toʻgʻrisida bayon etiladi. Unda inklyuziv taʼlim sifatiga urgʻu beriladi. Bugungi kundagi taʼlim sifatini oshirishga oid yechim va muammolar ochib beriladi.
References
Inklyuziv taʼlim. UNICEF har bir bola uchun.
Oʻzbekiston Respublikasining qonuni "Nogironligi boʻlgan shaxslarning huquqlari toʻgʻrisida" 2020-yil 15-oktabr O'RQ- 641-son.
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining farmoni "Oʻzbekiston Respublikasi Oliy taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida " 2019-yil 8-oktabr , PF-5847
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 3-oktabrdagi "Alohida taʼlim ehtiyojlari boʻlgan bolalarga taʼlim-tarbiya berish tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida" . PQ-4860-son qarori.
Ganieva, M. (2023). EMPOWERING LOGICAL THINKING IN PRIMARY SCHOOL STUDENTS THROUGH TIPS TECHNOLOGY. In Academic International Conference on Multi-Disciplinary Studies and Education (Vol. 1, No. 12, pp. 62-63).
Maftuna, G. (2023). SCIENTIFIC AND THEORETICAL FOUNDATIONS OF METHODICAL TRAINING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR LOGICAL THINKING. Modern Science and Research, 2(10), 91-94.