Аннотация
Ushbu maqolada banklararo raqobatning paydo bo'lish tarixi, uning evolyusiyasi va nazariy yondashuvlari tahlil qilingan. Bank tizimida raqobatning rivojlanishi, bank xizmatlari sifatini oshirish, moliyaviy barqarorlikni ta’minlash va iqtisodiy o`sishga ijobiy ta’sir ko`satishi ta’kidlangan.
Библиографические ссылки
Жумаева, З. К. (2024). Инвестиционная Активность Как Основной Элемент Организационно-Экономического Механизма Маркетинга Территории. Miasto Przyszłości, 55, 1411-1417.
Жумаева, З. К. (2024). Мобильный Маркетинг Как Эффективное Средство Стимулирования Сбыта Товаров И Услуг. Miasto Przyszłości, 54, 697-702.
Жумаева, З. К. (2024). РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКИХ ИНДУСТРИЙ КАК ФАКТОР РОСТА НАЦИОНАЛЬНОЙ ЭКОНОМИКИ: ОБЗОР ЗАРУБЕЖНОГО ОПЫТА И ПЕРСПЕКТИВЫ ДЛЯ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН.
Джумаева, З. (2025). РОЛЬ ТОРГОВОЙ ПОЛИТИКИ В ОБЕСПЕЧЕНИИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ НАЦИОНАЛЬНОЙ ЭКОНОМИКИ: СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ. Международный журнал искусственного интеллекта , 1 (1), 483-488.
Джумаева, З.К., и Гулямова, Н.Г. (2025). O 'ZBEKISTONDA MINTAQANI KOMPLEKS RIVOJLANTIRISHNI DAVLAT TOMONIDAN TARTIBGA SOLISH. ТЕОРИЯ НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ ВСЕГО МИРА , 1 (5), 152-159.
Жумаева, З. К., & Ахмедова, Ф. Р. (2025). РОЛЬ ТОРГОВОЙ ПОЛИТИКИ В ОБЕСПЕЧЕНИИ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ НАЦИОНАЛЬНОЙ ЭКОНОМИКИ: СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ. MODERN EDUCATIONAL SYSTEM AND INNOVATIVE TEACHING SOLUTIONS, 1(7), 323-330.
Jumayeva, Z. Q., & Matkarimov, G. (2025). MINTAQADA FAOL INVESTITSIYA SIYOSATINI IQTISODIYOT TARMOQLARINI O ‘SISHIGA TA’SIRI. ANALYSIS OF MODERN SCIENCE AND INNOVATION, 1(6), 205-212.
Джумаева, ZQ (2017). ТЕОРИИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ СТАБИЛЬНОСТИ НА РЫНКАХ ТРУДА РАЗВИТЫХ СТРАН. Инновационное развитие , (4), 64-66.
Qudratova, G. M. (2025). INNOVASION MARKAZLAR: RIVOJLANISHI, TAQQOSLAMA TAHLIL VA KELAJAKDAGI TENDENSIYALAR. ANALYSIS OF MODERN SCIENCE AND INNOVATION, 1(7), 98-104.
Sodiqova, N. (2023). A POLITICAL ECONOMY ANALYSIS OF ECONOMIC SECURITY. Modern Science and Research, 2(12), 559-568.
Bahodirovich, X. B. (2025). XO’JALIK MUOMALALARI TA’SIRIDA BALANSDA SODIR BO’LADIGAN O’ZGARISHLAR. ANALYSIS OF MODERN SCIENCE AND INNOVATION, 1(6), 356-361.
Бахтиёров, Д., & Алимова, Ш. А. (2025). КОНКУРЕНЦИЯ НА РЫНКЕ: КАК БОРЬБА КОМПАНИЙ ВЛИЯЕТ НА ЦЕНЫ, КАЧЕСТВО И ИННОВАЦИИ. Modern Science and Research, 4(2), 463-471.
Hakimovich, T. M. (2025). KORXONALARDA RAQOBATBARDOSH EKSPORTNI YO‘LGA QO‘YISH VA MARKETING STRATEGIYALARI. ANALYSIS OF MODERN SCIENCE AND INNOVATION, 1(4), 193-205.
Azimov, B., & Hamidov, A. (2025). THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS OF MANAGING ORGANIZATIONAL COSTS IN THE ECONOMIC SECURITY SYSTEM. Journal of Applied Science and Social Science, 1(1), 356-363.
IKROMOV, E. (2025). THE TAX SYSTEM OF UZBEKISTAN AND ITS FEATURES. Journal of Applied Science and Social Science, 1(1), 240-246.
Raxmonqulova, N. O. (2025). SAMARALI RAHBARNING XUSUSIYATLARI, LIDERLIK USULLARI VA ULARNING TASHKILOT MUVAFFAQIYATIGA TA'SIRI. Science, education, innovation: modern tasks and prospects, 2(1), 29-35.
Shadiyev, A. X. (2025). MINTAQANING IJTIMOIY-IQTISODIY RIVOJLANISHINI BOSHQARISH MEXANIZMINI TAKOMILLASHTIRISH. STUDYING THE PROGRESS OF SCIENCE AND ITS SHORTCOMINGS, 1(7), 145-150.
Supiyevna, B. M. (2025). XUSUSIY TАDBIRKОRLIKDА MEHNАT MОTIVАTSIYАSINI ОSHIRISH YОʻLLАRI. STUDYING THE PROGRESS OF SCIENCE AND ITS SHORTCOMINGS, 1(7), 126-132.
Naimova, N. (2025). CLASSIFICATION OF INTERNATIONAL MARKETING STRATEGIES EXISTING APPROACHES. International Journal of Artificial Intelligence, 1(1), 683-688.
Jumayeva, Z. (2025). A NEW THEORY OF ECONOMIC GROWTH: AN EVOLUTIONARY APPROACH. International Journal of Artificial Intelligence, 1(1), 869-873.
Bobojonova, M. (2025). PRICE LEVELS IN THE GREEN ECONOMY AND THEIR APPLICATION. Journal of Applied Science and Social Science, 1(1), 109-117.
Jumayeva, Z. (2025). THE ROLE OF TRADE POLICY IN ENSURING THE COMPETITIVENESS OF THE NATIONAL ECONOMY: MODERN APPROACHES. International Journal of Artificial Intelligence, 1(1), 483-488.
Ibragimov, A. (2025). PROSPECTIVE WAYS OF ATTRACTING FOREIGN INVESTMENT TO THE NATIONAL ECONOMY. International Journal of Artificial Intelligence, 1(1), 137-143.
Djurayeva, M. S. (2024). BASICS OF DIGITAL MARKETING. Gospodarka i Innowacje, 51, 153-159.
Bahodirovich, X. B. (2025). BUXGALTERIYADA QIMMATLI QOG’OZLAR HISOBI. MODERN EDUCATIONAL SYSTEM AND INNOVATIVE TEACHING SOLUTIONS, 1(7), 407-411.
Raximova, L. (2025). THE IMPACT OF THE SHADOW ECONOMY ON THE ECONOMY OF THE REPUBLIC OF UZBEKISTAN. International Journal of Artificial Intelligence, 1(1), 585-590.
Igamova, S. (2025). THE UZBEK ECONOMIC MODEL. International Journal of Artificial Intelligence, 1(1), 857-868.
Хasanova, G., & Qurbonova, X. (2020). WAYS TO PROMOTE INTEGRATED COLLABORATION OF HIGHER EDUCATION AND VOCATIONAL COLLEGES IN ECONOMIC MODERNIZATION. Интернаука, (7-1), 66-69.
Soliq huquqi. –T. TDYU, 2017. 283 b.