Аннотация
Ushbu maqolada maktab va oliy ta’lim tizimida ijtimoiy reklama vositalari yordamida o‘quvchi va talabalar orasida ijtimoiy faollikni oshirish masalalari yoritilgan. Ijtimoiy reklamaning ta’lim muassasalaridagi tarbiyaviy, kommunikativ va axloqiy ahamiyati tahlil qilinib, yoshlarning fuqarolik mas’uliyatini shakllantirishda uning o‘rni ilmiy-nazariy jihatdan asoslab berilgan. Shuningdek, ijtimoiy reklama orqali yoshlarni ekologik, madaniy, vatanparvarlik, sog‘lom turmush tarzi va raqamli madaniyat kabi yo‘nalishlarda faol ishtirok etishga undovchi metodik yondashuvlar ko‘rsatib o‘tilgan.
Библиографические ссылки
Karimov N. Ijtimoiy reklama va uning ta’sir mexanizmlari. Toshkent: Kamalak, 2023.
Alimova Z. Ta’limda kommunikativ texnologiyalar. Toshkent, 2021.
Donis D. Visual Communication in Education. London, 2015.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining PQ–4758-son Qarori “Yoshlar ijodiyoti va ma’naviyatini qo‘llab-quvvatlash to‘g‘risida”, 2020.
Tursunov Sh. Media madaniyat va ta’lim. Toshkent, 2022.