Аннотация
В статье рассмотрено понимание понятия «психолог» личностью в обществе и работы, обязанностей, роли психолога, работающего в системе образования, а также эмпирический анализ дискуссионных вопросов в деятельности психолога. Система образования выделена на основе открытой и детальной диаграммы и графического анализа.
Библиографические ссылки
Gilbux Yu.Z. O'qituvchi va maktab psixologik xizmati. Kiev, 2023 yil.
Bolalar amaliy psixologiyasi: Usul, ishlab chiqilgan. / Komp. Yu.A. Afon-kina. Murmansk, 2020. 30 b.
Bolalar amaliy psixologiyasi: Darslik / Ed. T.D. Martsinkovskaya M. 2001. 255 b.
Bykov P.V., Shulga T.I. Bolalar va o'smirlarni ijtimoiy-pedagogik qo'llab-quvvatlash muassasalarida psixologik xizmat: Darslik. nafaqa. M., 2001 yil.
Vidra D. Ajrashgan ota-onalarga va ularning farzandlariga yordam berish: fojiadan umidga qadar. M, 2020. 224 b.
Vilchinskaya T.P. Boshlang'ich maktab yoshidagi bolalarda moslashuvning psixologik muammolari. M., 2020 yil.