RAQAMLI MARKETING XIZMATLARI TUSHUNCHASI VA O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI
pdf

Keywords

raqamli marketing, raqamli iqtisodiyot, axborot mahsulotlari, AKT, raqamli texnologiyalar.

Abstract

Ushbu maqolada raqamli marketing xizmatlari axborot mahsulotlari va xizmatlari sifatida, hususan ma’lumotlar intellektual tizimi asosida o‘rganilgan.

Ushbu ma’lumotlar intellektual tizimlaridan foydalanishning turli jihatlari va ularni sotishdan olinidagan foydani maksimallashtirish jaryonlari tahlil qilingan.

pdf

References

Tedeev A.A. Elektron tijorat (elektron iqtisodiy faoliyat): Huquqiy tartibga solish va soliqqa tortish. M .: Oldin. 2002. 224-bet.

F. G. Pankratov, Yu K. Bazhenov, V. G. Shaxurin. Reklama asoslari. M.: 2011 yil. Art. 345-348., Abalkin L.I. Siyosiy iqtisod va iqtisodiy siyosat - M.: Mysl, 1970.-232s.

Tereshchenko L.K. Elektron tijoratni huquqiy tartibga solish // Huquqiy dunyo. 2001. No 10. B. 36-42.

Alekseev I.Yu. Elektron tijorat: Internetda tadbirkorlik faoliyatining huquqiy muammolari // Advokat, 2000. No 3. S. 43.

Sigarev A.V. Elektron tijorat: iqtisodiy beqarorlik sharoitida muammolar va istiqbollar // Rossiya Ichki ishlar vazirligining Moskva universiteti axborotnomasi. 2013 yil. № 2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/elektronnaya-kommertsiya-vyzovy-i-perspektivy-v-usloviyah-ekonomicheskoy-nestabilnosti (kirish sanasi: 29.01.2023).