Аннотация
В данной статье услуги цифрового маркетинга изучаются как информационные продукты и услуги, особенно основанные на интеллектуальной системе информации. Анализируются различные аспекты использования этих интеллектуальных информационных систем и процессы максимизации прибыли от их продажи.
Библиографические ссылки
Tedeev A.A. Elektron tijorat (elektron iqtisodiy faoliyat): Huquqiy tartibga solish va soliqqa tortish. M .: Oldin. 2002. 224-bet.
F. G. Pankratov, Yu K. Bazhenov, V. G. Shaxurin. Reklama asoslari. M.: 2011 yil. Art. 345-348., Abalkin L.I. Siyosiy iqtisod va iqtisodiy siyosat - M.: Mysl, 1970.-232s.
Tereshchenko L.K. Elektron tijoratni huquqiy tartibga solish // Huquqiy dunyo. 2001. No 10. B. 36-42.
Alekseev I.Yu. Elektron tijorat: Internetda tadbirkorlik faoliyatining huquqiy muammolari // Advokat, 2000. No 3. S. 43.
Sigarev A.V. Elektron tijorat: iqtisodiy beqarorlik sharoitida muammolar va istiqbollar // Rossiya Ichki ishlar vazirligining Moskva universiteti axborotnomasi. 2013 yil. № 2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/elektronnaya-kommertsiya-vyzovy-i-perspektivy-v-usloviyah-ekonomicheskoy-nestabilnosti (kirish sanasi: 29.01.2023).