Abstract
Mamlakatimizda uzluksiz taʼlim tizimi muassasalari faoliyati mazmunini qaytadan koʻrib chiqilayotgan davrda ijtimoiy amaliyot, jamoatchilik tarbiyasi, taʼlim va tarbiyaning aniq maqsadga qaratilganligi erkin shaxsni shakllantirishning asosini tashkil etmoqda. Taʼlim jarayonini modernizatsiyalash, taʼlim sifatini oshirish, jamiyatni maʼnaviy yangilash birinchi navbatda, ulgʻayib kelayotgan yosh avlodga insonparvarlik va demokratik qadriyatlarni singdirish orqali taʼminlanadi. Bularning barchasi yosh kadrlarni tayyorlash va rivojlantirishda alohida ahamiyatga ega. Bunda, albatta, talaba-yoshlardagi maʼlumotlilik darajasi, intelektual salohiyat, ijtimoiy faollik, ijodkorlik koʻnikmalarini rivojlantirishga xizmat qiluvchi oʻqitishning samarali tashkiliy shakllari, texnologiyalarini yaratish va amaliyotga tatbiq etish oʻta muhim koʻrsatkichdir. Ushbu maqolada yuridik ta’lim xususan,“Davlat va huquq nazariyasi” fanini o‘qitishda zamonaviy pedogogik texnologiyalardan foydalangan holda fanni chuqurroq va qiziqarli qilib o‘tish usullari va metodlari haqida.
References
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, // 05.09.2019 y., 03/19/563/3685-son.
X.T.Odilqoriyev. Davlat va huquq nazariyasi darslik. – T.: Adolat. 2018.
Saydullayev. Davlat va huquq nazariyasi darslik. – T.: Adolat. 2021.
I.Rustambekov.Yuristprudensiya ta`lim dasturlarida o‘quv darslarini o‘tkazish-o‘quv qo`llanma. –T.: 2022.
G. Gulyamova. "Huquq fanlarini oʻqitishda pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat" oʻquv qoʻllanma. –T.: 2021
http://www.lex.uz 7. http://www.gov.uz 8. http://www.norma.uz