Abstract
Til ijtimoiy xarakterga ega, chunki u jamiyat taraqqiyoti, mehnat faoliyati jarayonida yuzaga keladi. Til faqat jamiyatda, odamlar orasida mavjud bo‘ladigan ijtimoiy quroldir. Tilning taqdiri, uning yashashi, rivojlanishi faqat shu tilda gaplashuvchi jamiyatga bog’liq. Maqolada chet tilini o'zlashtirishda filologiya fakulteti talabalarida sotsiolingvistik kompetentsiyani shakllantirish muammolari ko'rib chiqiladi, xususan ushbu kompetentsiyani shakllantirish darajasining mezonlari va ko'rsatkichlari aniqlanadi.
References
Bakhronova, D. K. (2020). Psycholinguistic Factors of Foreign Language Teaching To Students and Cadets (on the example of the Uzbek language). GIS Business, 15 (6), 155-161.
Beleniuk N.A. Формирование социолингвистической компетенции студентов младших курсов технического вуза в процессе обучения устному общению (английский язык, базовый курс): Diss .ped. f.n.- Yaroslavl, 2008. - 164 bb.
Bobrikova O.S. Bo'lajak tarjimonlarning sotsiolingvistik kompetentsiyasini shakllantirish: diss. avtoreferat. Diss .ped. f.n..- Tula, 2014. – 25-b.
Zueva L.F. Формирование социолингвистической компетенции студентов вузов физической культуры: Diss . ped.f.n. - Malaxovka, 2002. - 180 b.
5. Puchkova Yu.L. Формирование социолингвистической компетенции будущих специалистов сферы туризма и сервиса в условиях ысшего профессионального образования: Diss . ped.f.n.- Chita, 2011. 208- b. Elektron resurs: http://www.dissercat.com/content/formirovanie-sotsiolingvisticheskoi-kompetentnosti-budushchikh-spetsialistov-sfery-turizma-i.