Abstract
Ushbu maqolada o‘spirin yoshlarni maktab davridagi psixologik xolatlari yani xavotirlanishi, qurquv, stressga fiziologik qarashlik, o‘zini nomoyon qilishdagi qo‘rquv dajasi va jinslararo namoyon bo’lish natijalariga ko’ra, nizolarni to’g’ri tahlil eta olish hamda nizoli vaziyatlarga olib boruvchi munosabatlarni oldindan bilish layoqati o’g’il bola va qizlarda o’zaro farqli jihatlarga ega ekanlini . “Filips maktabdagi umumiy xavotirlik” so’rovnomasidan foydalangan xolda natijalarni aniqlashga xarakat qildik.
References
Banыkina S. Konflikt v sovremennoy shkole: izuchenie i upravlenie.-M., 2006
Alimxodjaeva S.N., Haydarov F.I. Psixologik treninglar ishlanmasi 1-qism. (Amaliyotchi psixologlar uchun). T: 2008.
Ansupov A.Ya. Konfliktologiya: uchebnik dlya vuzov/ A.Ya.Ansupov, A.I.Shipilov. — 2-e izd., pererab. i dop. — M.: YuNITI-DANA, 2004.
Axmedova M.T. Pedagogik konfliktologiya (o’quv qo’llanma): 5110900 - Pedagogika va psixologiya / M.T. Axmedova; O’zbekiston Respublikasi Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligi. -T.: Adabiyot uchqunlari, 2016.
Jiyanmuratova Gulnoz. Sotsiologiya tarixi. – T.: Innovatsiya-Ziyo, 2020. – 466 b. / https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=fdboTmYAAAAJ&citation_for_view=fdboTmYAAAAJ:W7OEmFMy1HYC
Gaziev E.G. Psixologicheskie osnovы razvitiya samoupravleniya deyatelnostyu u shkolnikov i studentov: Avtoref. Dis… dokt. psixol. nauk. – M.: MGU, 1992. S. 38.
Grishina, N.V. Psixologiya konflikta / N.V.Grishina. — SPb.: Piter, 2000.