Abstract
Mazkur maqolada Yaponiya metodi asosida Pensiya savodxonligini bolalar va yoshlar orasida shakllantirish va bilim ko’nikma hosil qilish masalalari keng yoritib berilgan.
Maqola davomida pensiya tizimi, uning ishlash prinsiplariga oid bilimlarni yoshlar orasida shakllantirish uchun amaliy, interaktiv, va gamifikatsiya asosidagi ta’lim metodlari qo’llaniladi. Tadqiqot natijalari yoshlarni pensiya tizimi haqida o’rgatishning ijtimoiy ta’sirini va kelajakda moliyaviy ta’minotni oshirishga qaratilgan samaradorligini ko’rsatadi.
References
Disney R. Public pension reform in Europe: policies, prospects and evaluation // The World Economy. 2003. Vol 26. № 10. P .1425-1445.
Djo’raev A. 2016-yil yanvar oyi uchun jismoniy shaxslaming daromadidan olinadigan soliq va majburiy toiovlar va badallar hisob-kitobi.W Soliq solish va buxgalteriya hisobi. 2016. №1. -B.l 11- 16.
Kasimova G.A.Ijtimoiy siyosatning asosiy yo’nalishlari. Monografiya. «Iqtisod-moliya». T., 2008. -113 b. 75. Kasimova G.A., Botirov A.A.Jamg’arib boriladigan pensiya ta’minoti. Monografiya. T.: Tamaddun. 2015. -108 b.
Voxabov A. Bozor munosabatlariga o’tish bosqichida ko’p ukladli iqtisodiyot va uning takroran hosil bo’lishi. Monografiya. -T.: Moliya. 2002. -293b.
Vahabov A.V., Muxamedova S.A. O‘zbekistonda pensiya tizimini rivojlantirish muammolari va istiqbollari. Iqtisodiyot nazariyasi muammolari: talqini va yechimlari. Oliy o’quv yurtlararo ilmiy-amaliy anjuman materiallari to’plami. Toshkent. 2015-yil. 24 aprel. -B.506-509.