Abstract
Mazkur maqolada, boshlang‘ich ta’lim o‘qish darslarida xalq rivoyatlaridan foydalanishning samarali usullari ko‘rib chiqilgan. Xalq rivoyatlarining nafaqat ma’naviy qadriyatlarni targ‘ib qilish, balki o‘quvchilarning tasavvurini va yaratuvchanlik qobiliyatlarini oshirishga qaratilgan metodik usullar tavsiflanadi. Dars jarayonida rivoyatlar yordamida o‘quvchilarga axloqiy darslar berish, ularga xalq hikmatini singdirish, va shu bilan birga tilda erkin va ravon ifodalanish ko‘nikmalarini shakllantirishning ahamiyati yoritilgan.
References
Saydullayeva N.K “Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini axloqiy tarbiyalashda, xalq og‘zaki ijodidan foydalanish”, Multidisciplinary Scientific Journal January, 2023 B.465.
Kubayeva N.A “Boshlang‘ich sinflarda xalq og‘zaki ijodining tarbiyaviy ahamiyati”.Ta’lim fidoyilari ISSN: 2180-2130 VOL.1, ISSUE 1 APRIL (2022) B.461.
Saydulloyeva Sh.M “O‘quvchilar nutqini rivojlantirishda tez aytishning ahamiyati” Science and society Наука и обўество Fan va jamiyat. 2024. B.114.
Olimova N “Xalq og‘zaki ijodining boshlang‘ich sinflardagi tarbiyaviy ahamiyati”, “Zamonaviy dunyoda innovatsion tadqiqotlar: Nazariya va amaliyot” nomli ilmiy, masofaviy, online konferensiya”. B.49.
Usmonaliyeva X.N “O‘zbek xalq rivoyatlari va afsonalari to‘g‘risida”, “Zamonaviy dunyoda amaliy fanlar: muammolar va yechimlar” nomli ilmiy, masofaviy, onlayn konferensiya”. B.13.