Abstract
Maqolada inklyuziv ta’lim tizimida autizm sindromli bolalarni o‘qitishni tashkil etishning nazariy va amaliy jihatlari keltirilgan. Shu bilan birga autizm sindromli o‘quvchilarning muloqot qobiliyatlari ko‘rib chiqiladi. Adabiyotlar tahlil qilinib, ular asosida autizm sindromli maktab o‘quvchilarida muloqot qobiliyati buzilishining asosiy xususiyatlari ochib beriladi. Inklyuziv ta’lim sharoitida autizm sindromli o‘quvchilarning muammolari umumlashtirildi va aniqlandi.
References
Mо‘minоvа L.R. “Аutizm sindrоmi, uning sаbаblаri, turlаri vа bаrtаrаf etish metоdikаlаri”. Uslubiy qо‘llаnmа. Tоshkent “Spectrum Mediа Grоup” 2015-yil.
Egamberdiyeva, N. A. (2023).N.A.Egamberdiyeva “Autizm sindromli bolalar bilan ishlash hozirgi kunning dolzarb masalasi sifatida”. TA’LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI.
N.A.Egamberdiyeva “Tа’lim klаsteri shаrоiti – аutizm sindrоmli bоlаlаr nutqini rivоjlаntirishning innоvаtsiоn оmili sifаtidа”. INSON FAROVONLIGINI OʻRGANISHDA FANLARARO YONDASHUV xalqaro ilmiy konferensiya materiallari. II qism. Toshkent – 2023- yil. 154-158-betlar.
F.U.Qodirova, N.A.Egamberdiyeva “Ta’lim klasteri sharoitida autizm sindromli bolalarni tashxislash va korreksiyalash ishlarining mazmuni”. INSON FAROVONLIGINI OʻRGANISHDA FANLARARO YONDASHUV xalqaro ilmiy konferensiya materiallari. II qism. Toshkent – 2023-yil. 201-205-betlar.