Abstract
Mazkur maqolada sohaga yo‘naltirilgan axborot texnologiyalarini o‘qitish jarayonida raqamli kompetensiyalarni shakllantirish masalasi yoritiladi. Raqamli savodxonlik, axborot texnologiyalari bilan ishlash ko‘nikmalari va tarmoq muhitida samarali faoliyat yuritish qobiliyatlarini rivojlantirishda innovatsion pedagogik yondashuvlarning roli tahlil qilinadi. Shuningdek, zamonaviy raqamli vositalardan foydalanish, interaktiv va amaliy mashg‘ulotlar orqali o‘quvchilarni sohaga tayyorlash mexanizmlari ko‘rib chiqiladi.
References
Европейская рамка цифровых компетенций для преподавателей (DigCompEdu). 2021.
Jonassen, D.H. (2014). Learning to Solve Problems with Technology: A Constructivist Perspective. Pearson.
Qodirov A., Xolmatova M. (2022). “Axborot texnologiyalarini o‘qitishda interaktiv usullar”. Toshkent.
ICT in Education: A Critical Literature Review and Its Implications. UNESCO. 2020.
Murodova D. (2023). “STEM yondashuvi asosida o‘qitish metodikasi”. Innovatsion ta’lim jurnali, №1.