Abstract
Mazkur maqolada maktab o’quvchilarida iqtidorning rivojlanishida oila muhim tashqi muhit rolini o`ynaydi. Oila - bu jamiyatning bir qismi, unda yangi odam tug'iladi, bu kichik ijtimoiy guruh uchun hayotning boshlang'ich maktabi. Ota-onalar bolaning birinchi o'qituvchisi va tarbiyachisi sifatida birinchi navbatda psixologik jihatdan tayyor bo’lishi kerak,
Iqtidor-bu muvaffaqiyatli bajarilishini taminlovchi qobiliyatlarning o‘ziga xos shaklidir.
References
Baratov Sh. Iqtidorli bolalar psixologiyasi. Buxoro. 2010.
Xaydarov F.I., Xaliliova N.I. “Umumiy psixologiya”. - Toshkent: “Mumtoz zo`z”, 2010
Шарафутдинова Х.Г. Никоҳ олди омиллари ва уларнинг оила мустаҳкамлигига таъсири. // Республика илмий-амалий конференция материаллари. Термиз. 2019. Б.25-27.
Abdullayeva, Z. I. (2024). IQTIDORLI BOLALARNING KOMMUNIKATIV VA TASHKILOTCHILIK XUSUSIYATLARI PSIXOKORREKSIYASI. Educational Research in Universal Sciences, 3(4 SPECIAL), 32-35.